مقالات

نمایندگی انحصاری شرکت فوژان اکسوم در خوزستان کدام مرکز می باشد؟

مقدمه

شناسایی نمایندگی انحصاری فروش، خدمات پس از فروش شرکت فوژان اکسوم در خوزستان و هر شهر دیگری به دلیل گرانی تجهیزات اداری بسیار مهم می باشد. انجام تعمیرات ماشین های اداری به دلیل حساسیت کاربرد آنها باید با دقت صورت پذیرد. اکثر این دستگاه ها به ویژه پرینترها تقریبا دائم الکار می باشند. همچنین در اماکنی مانند ادارات دولتی در صورت مشکل داشتن این دستگاه ها مشکل اساسی در روند فعالیت اداری ایجاد خواهد شد. به همین دلیل باید نمایندگی را برای تعمیرات انتخاب کنید که دارای سرعت عمل و مهارت بالا در زمینه تعمیرات باشد.

نمایندگی شرکت فوژان اکسوم در خوزستان و پرینترهای brother

انواع ماشین اداری

نمایندگی انحصاری شرکت فوژان اکسوم در خوزستان باید قابلیت تعمیر حرفه ای دستگاه های زیر را داشته باشد:

  1. انواع پرینتر: پرینتر ها یکی از مهمترین و پرکاربردترین ماشین های اداری و فروشگاهی می باشند. از این دستگاه ها عموما بیشترین استفاده نسبت به سایر دستگاه ها می شود. این دستگاه ها بسته به نوع پرینتر ممکن است دچار خرابی از نوع تغییر لوازم مصرفی  و یا خرابی خود دست دستگاه می شوند. 
  2. اسکنر ها: نمایندگی شرکت فوژان اکسوم در خوزستان باید قابلیت تعمیر انواع مدل های برند فوژان اکسوم و سایر برند های مطرح را داشته باشد. این دستگاه ها به اندازه پرینتر ها مورد استفاده قرار می گیرند در روند اداری جدید به این نوع ماشین های اداری بسیار نیاز می باشد.
آشنایی با  خدمات و تعمیرات انواع دستگاه های اداری شرکت فوژان اکسوم در خوزستان

چرا باید نمایندگی شرکت فوژان اکسوم در خوزستان و سایر شهرستان ها را شناسایی نماییم؟

شرکت فوژان اکسوم یکی از شرکت های معتبر داخلی می باشد که با ربع قرن سابقه در زمینه تکنولوژی های جدید  فعالیت می کند. این شرکت دارای  تولیداتی مانند: اسکنر، دوربین مدار بسته، دستگاه NVR، دستگاه سوئیچ، انواع صندوق فروشگاهی و غیره می باشد. با توجه به استقبال از این برند و افزایش استفاده از  محصولات این شرکت شناسایی مرکز تعمیرات این مارک هم باید صورت پذیرد. در صورت مراجعه به مرکز تعمیر غیر حرفه ای ممکن است مستلزم  هزینه بسیار زیاد شوید.

نمایندگی و مرکز تعمیرات حرفه ای چاپگرهای brother و اسکنرهای شرکت فوژان اکسوم، کداک، ایویژن، کنون، فوجیتسو در استان خوزستان

نمایندگی شرکت فوژان اکسوم در خوزستان کجاست؟

حتما باید شناسایی نمایندگی شرکت فوژان اکسوم در خوزستان و سایر برند ها را به درستی انجام دهید. با توجه به گرانی دستگاه ها و تاثیری که این ماشین ها در روند خدمات اداری دارند این موضوع بسیار مهم می باشد. پیشنهاد ما به شما در این زمینه شرکت تهران ریز کامپیوتر می باشد. این شرکت با سابقه 30 ساله جزو اولین شرکت ها در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ماشین های اداری می باشد. این مجموعه جزو اولین ها در این زمینه در استان خوزستان می باشد. همکاری با بزرگترین شرکت های موجود در این استان در زمینه تامین و نگهداری  دستگاه های اداری از افتخارات این شرکت می باشد.

ویژگی های منحصر بفرد بهترین نمایندگی شرکت فوژان اکسوم در خوزستان

در این بخش به ویژگی های این شرکت حرفه ای و کاربلد خواهیم پرداخت:

  1.  این شرکت نمایندگی انحصاری چاپگرهای brother و اسکنرهای شرکت فوژان اکسوم، کداک، ایویژن، کنون، فوجیتسو در استان خوزستان می باشد.
  2. تمامی اکیپ های شاغل در این شرکت همگی حرفه ای و آموزش دیده می باشند. 
  3. اکیپ های این مجموعه همگی آشنا به برندها، انواع دستگاه ها و مدل های مختلف هستند. 
  4. نمایندگی شرکت فوژان اکسوم در خوزستان در تمام برند ها از قطعات و لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای تمام مدل ها استفاده می کند.
  5. این مجموعه دارای خدمات پس از فروش از جمله نصب، آموزش و سرویس های دوره ای برای تمامی برند های مذکور می باشد.
  6. پرسنل این شرکت دائما در حال آموزش میباشند و همگی آشنا به جدیدترین مدل های عرضه شده به بازار می باشند.
  7. این مجموعه با داشتن اکیپ های متعدد قابلیت ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن به مشتریان عزیز را دارد.
  8. این شرکت قادر است تا در پروژه های بزرگ با نصب سیستم کنترل هوشمند کوچکترین ایرادات را شناسایی نماید. ایسن سیستم از وقفه در انجام تولید و خدمات اداری و همچنین افزایش هزینه ها ممانعت به عمل می آورد.
  9. کافی است تا هزینه تعمیر و نگهداری این شرکت را با سایر مراکز مقایسه نمایید. در این صورت متوجه خواهید شد که این شرکت هم دارای کیفیت مناسب و هم قیمت تعرفه منصفانه می باشد.
  10. این مجموعه جزو اولین ها در زمینه آموزش پرسنل شرکت طرف قرارداد میباشد. به این صورت که بعد از تحویل پروژه آموزش های لازم و تکمیلی را به پرسنل شاغل در آن شرکت می دهد.

چرا باید به نمایندگی شرکت فوژان اکسوم در خوزستان مراجعه نماییم؟

در سال های اخیر موازی با  افزایش قیمت تمامی کالا ها  قیمت ماشین های اداری هم افزایش یافته است. به همین دلیل نگهداری این وسایل از اهمیت خاصی برخوردار است. حتما باید در شرکت های بزرگ که تعداد بالایی ماشین های اداری دارند با مراکز معتبر و حرفه ای قرارداد ببندید. هزینه نگهداری و سرویس های دوره ای این وسایل بسیار کمتر از هزینه تعمیر آنها خواهد بود. رزومه شرکت  تهران ریز کامپیوتر و پروژه هایی که اجرا کرده است در سایت این مجموعه قرار داد شده است. نام شرکت های بزرگ نفتی و غیرنفتی در اجرای پروژه های این شرکت به چشم می خورد که نشان از کیفیت بالای این مجموعه دارد.  با همکاری با این شرکت مطمئن باشید که بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت دریافت خواهید کرد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *